سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ماه نگار- گالری هنر های من و دوستم
درباره وبلاگ


این وبلاگ برای نقاشی هایی هستش که من (راضیه منصوری)و دوست عزیزم محبوبه کیانی کشیدیم. لطفا از وبلاگ من دیدن کنید و نظرات خودتون رو درباره طرح های کشیده شده بگید. همچنین سفارش کشیدن نقاشی هم پذیرفته میشه. mahnegar.art@gmail.com
لینک های ویژه
پیوندها
نویسندگان
  •  ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 17
  • کل بازدیدها: 126357



دوشنبه 94 دی 21 :: 12:17 صبح ::  نویسنده : راضیه منصوری

سلام خدمت همه بازدید کنندگان وبلاگم

و همینطور تبریک سال نو میلادی به همه شما دوستان

عذر خواهی میکنم بابت تاخیر این چند مدت. تاخیر به دلیل انجام سفارشات چهره که اجازه گذاشتن تو وبلاگم رو نداشتم

یه کار جدید با مداد رنگی آماده کردم . امیدوارم خوشتون بیاد.

نظر یادتون نره.

 

کار با مداد رنگی  روی مقوای الر




موضوع مطلب : نقاشی, سیاه قلم, مداد رنگی